Založ si blog

Podnikanie na doma a na dohodu

Po zhliadnutí včerajších televíznych novín je mi ľúto, že som na to neprišiel prvý.  A že podnikanie na Slovensku je ťažké. Ako na to?

Stačí byť evidovaný na úrade práce, poberať podporu  a príjem nesmie prekročiť magickú sumičku blízku 100 € mesačne. A stačí mať troch lapajov doma, ktorí ešte nemajú 14 rokov (traja nie je podmienkou, môže ich byť aj viac) a stačí bývať v osade pri aspoň trošku atraktívnej turistickej lokalite, alebo aspoň v blízkosti frekventovanej cesty, ktorá pri tempe budovania diaľnic bude ešte veľmi dlho frekventovaná.

Názov projektu: ROZBI A UTEKAJ, POHROZ A NECHAJ ŽIŤ

Rozbi a utekaj!

Moji traja synovia: Alino, Banán a Ananás si nájdu výhodnú pozíciu pri ceste a začnú súťažiť v hode kameňom na pohybujúce sa ciele, v tomto prípade autá. A hurá, zásah. Na skle sa zjavil milión pavučiniek, zapískali pneumatiky, auto zabalansovalo a zastalo. Druhú fázu – utekaj po tomto zásahu netreba vysvetľovať. Len zásada, neutekaj rovno domov, ale cez záhrady širokým oblúkom. A tento druh zábavy opakovať celý deň a podľa možnosti viackrát do týždňa.

Pohroz a nechaj žiť!

Pohrozím, ak mojich vydarených malých živiteľov rodiny chytia. Ale nemajú ešte trestno-právnu zodpovednosť, tak im hrozí len otcovský trest… Ale prosím vás, vy ste nepočuli o tom, že deti sa nesmú biť? Ale poďme naspäť. Keď ich nechytia, tak pohrozím starostovi, že to takto nejde a neznámi vagabundi a lapaji ohrozujú premávku a dobré meno obce. A že som ochotný, keďže mám veľa času, práce niet, dozrieť okolo cesty na poriadok a zabrániť vzniku neželaných poškodení áut. Ale čo za to?

No a teraz je už iniciatíva len na strane úradov. Dostal som štatút občianskej hliadky, kúpili mi aj reflexnú vestu a za moje neoceniteľné služby mi budú vyplácať odmenu. Na tento rok získal starosta 3600 eury. No nie je to ktoviečo, ale keď budú tie voľby, tak potreboval nejaké to euríčko aj pre seba. A moji traja lapaji, nuž chodia do školy, čo sa čudujete, veď je povinná školská dochádzka. S hádzaním na pohyblivé ciele na potrebný čas prestali, kúpil som im gumapušky, tie sú do budúcnosti perspektívnejšie a presnejšie. Čo ak by niekoho napadlo, že už  je vec vyriešená a občianske hliadky netreba. Hrozba visí vo vzduchu.

A mimochodom, stal sa celebritou. Videli ste ho vo veste v televízii? Bol v správach.

Nuž smola, ja ale nemám troch vydarených lapajov, možno by mi požičali susedia, nebývam v osade a dokonca ani pri dome mi nejde frekventovaná cesta. Tak môj príjem tvorí poctivý zárobok za odvedenú prácu. Ale tak to má byť, či…?

Môj list politickým subjektom

29.02.2012

Blíži sa volebný čas a doteraz počúvam len osočovanie a pretekanie, kto vytiahne väčšie blato na toho druhého. To nehovorí vôbec o kultúrnosti a slušnosti. Politici bez ohľadu na to, kto bol kedy pri moci, hľadia na svoje úžitky a ľudí majú len na to, aby vo volebnom čase od nich získali hlas. Dokedy nás budú takto klamať a zavádzať. Neustále za posledných 22 [...]

strastiplný eu trojuholník

24.03.2011

V piatok som sa po dlhom čase vzbral so svojou priateľkou do kina. Vravím si, ide jar, tak som si bol pozrieť medveďa Yogiho v 3D. A to som dokonca nebol ani v sále najstarší, možno to bolo tým, že začiatok bol o 20:15 hod. Celkom zábavné, keďže sme tiež vyrastali aj na Yogim. Dialógy boli pre pochopenie i podstatne mladších ročníkov. Cestou z kina všetko prebiehalo [...]

sťa by hymnus

24.03.2011

Vôbec som nemal v úmysle reagovať na takú maličkosť, ako je nová hokejová hymna, no každý deň sa mi tak opakovane vtiera do uší (a ešte dlhú dobu bude), že sa jednoducho nedá ignorovať a prehliadať. A korunu dal včera v reflexe muž, ktorý je v pozadí. A prečo ma to vôbec rozčuľuje? Keď som počul túto príbuznú Horehronia, pomyslel som si, že s tým by sme [...]

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 10:02

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 34931x
Priemerná čítanosť článkov: 1838x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy