Založ si blog

Archív: marec, 2011

strastiplný eu trojuholník

V piatok som sa po dlhom čase vzbral so svojou priateľkou do kina. Vravím si, ide jar, tak som si bol pozrieť medveďa Yogiho v 3D. A to som dokonca nebol ani v sále najstarší, možno to bolo tým, že začiatok bol o 20:15 hod. Celkom zábavné, keďže sme tiež vyrastali aj na Yogim. Dialógy boli pre pochopenie i podstatne mladších ročníkov. Cestou z kina všetko prebiehalo […]

Pokračovanie článku

sťa by hymnus

Vôbec som nemal v úmysle reagovať na takú maličkosť, ako je nová hokejová hymna, no každý deň sa mi tak opakovane vtiera do uší (a ešte dlhú dobu bude), že sa jednoducho nedá ignorovať a prehliadať. A korunu dal včera v reflexe muž, ktorý je v pozadí. A prečo ma to vôbec rozčuľuje? Keď som počul túto príbuznú Horehronia, pomyslel som si, že s tým by sme […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Nie ste tu, keď druhí umierajú za vlasť. Ukrajina obmedzila služby konzulátov pre mužov v brannom veku

ONLINE: Nie ste tu, keď druhí umierajú za vlasť. Ukrajina obmedzila služby konzulátov pre mužov v brannom veku

23.04.2024 05:55

Nový balík pomoci Ukrajine bude jeden z najväčších. Okrem delostrelectva a protivzdušnej obrany zahŕňa aj obrnené vozidlá.

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

23.04.2024 05:00

Pekné zábery na mesto a okolie zachytil mReportér Ľubomír Vajda.

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

Na drahých zubárov existujú páky. Len treba chcieť...

Na drahých zubárov existujú páky. Len treba chcieť...

22.04.2024 19:00

IGOR DANIŠ: Ak politici v parlamente radi rečnia o sociálnej politike, tak by mali vedieť, že drahí zubári sú tiež jej súčasťou, zvlášť pri senioroch.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 34979x
Priemerná čítanosť článkov: 1841x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy